Un moment de relaxare, o metoda de combatere a stresului

luni, ianuarie 28, 2013


Am ajuns sa traim intr-un ritm alert, iar stresul isi face din ce in ce mai des simtita prezenta. Din acest motiv trebuie neaparat sa gasim metode simple sa scapam de acest factor daunator si sa ne traim viata asa cum trebuie. Un prim pas este sa ne acordam mereu putin timp doar pentru noi, sa avem parte de o clipa de relaxare, o clipa in care sa ne gandim la ceva frumos si sa zambim. Fie ca este vorba de o melodie, un film, o carte sau pur si simplu un moment de visare, niciodata nu trebuie sa ne neglijam. 

In momentele in care am nevoie de relaxare, mie imi place sa ascult melodiile preferate si sa pun o candeluta in lampa de aromoterapie si sa ma rasfat cu un miros deosebit. In ultima perioada am avut un program destul de incarcat si obositor si am avut nevoie foarte mult de cateva clipe de relaxare, asa ca am cautat orice solutie sa mai scap de starile tensionate. Pe mine m-a ajutat mult aromoterapia si o recomand tuturor! Deoarece ador mirosul magnoliilor si abia astept sa vina primavara si sa ma duc prin Gradina Botanica, sa le admir si sa le miros ♥, am ales un ulei odorizant de magnolie, care are un miros placut si relaxant. Sunt de ajuns 3-5 picaturi in lampa de aromoterapie pentru odorizarea mediului ambiant.
Pe langa efectul placut al aromei de magnolie, am cautat si un ulei esential care poate sa fie folosit si in masaj, deoarece este foarte util un masaj dupa o zi incarcata. Asa ca am dat peste uleiul esential de Ylang Ylang, un ulei care are efect sedativ si calmant asupra sistemului nervos favorizand relaxarea, combate anxietatea, depresia, stresul, starile tensionate si calmeaza tahicardiile. Are efecte favorabile in hipertensiunea arteriala si este afrodisiac. 
Daca cel de magnolie il pot folosi doar in lampa de aromoterapie, deoarece este strict pentru acest lucru, cel de Ylang Ylang il pot utiliza in felul urmator:
Intern: 2-4 picaturi de ulei diluat in miere de 2-3 ori/zi.
Extern:
- bai 10 picaturi/cada dizolvate intr-un solvent (gel de dus, sapun lichid, spuma de baie),
- masaj 2-3 picaturi incorporate in ulei de masaj,
- aromoterapie 3-5 picaturi in 50 ml apa,
- inhalatii cu 8 picaturi la 100 ml apa fierbinte.
Pe vegis.ro gasiti o gama variata de uleiuri atat esentiale, cat si pentru aromoterapie. Dupa ce le termin pe acestea, deja am pus ochii pe altele: mosc, briza marii, amor, iasomnie, flori de primavara, mister, trandafir. Imi place aroma acestora, precum si faptul ca se pastreaza aroma cat timp arde candeluta. Nu sunt sufocante, ci au o aroma placuta si delicata.

Ulei Ylang Ylang - ulei esential
Pret: 7.69 Lei
Producator: SOLARIS
Cantitate: 10 ml

Ulei magnolie - ulei odorizat (doar pentru aromoterapie)
Pret: 3.63 Lei
Producator: SOLARIS
Cantitate: 10ml
Unde le gasiti: http://vegis.ro/

Asa ca trageti aer in piept, relaxati-va, zambiti si invaluiti-va simturile cu o aroma deosebita! Si astfel viata va fi mai usor de infruntat :).

Voi ce metode de relaxare folositi? 
Va doresc un inceput sa saptamana frumos si relaxant ♥! 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate