Reducere 50% + transport gratuit cosmetice Make Up Academy (MUA)

marți, ianuarie 22, 2013

MUA (Make Up Academy) este o firma de cosmetice din UK, care are o varietate de produse la preturi incepand cu 1£. Produsele, chiar daca sunt atat de ieftine, sunt destul de bune, unele produse fiind foarte apreciate. Deoarece Intrucat cei de la MUA au atins pragul de 50.000 fani pe Facebook, au lansat o promotie foarte mare si anume:

50% reducere la toate produsele de pe site (cu excentia trusei pentru cosmetice) + transport gratuit in toata lumea, pentru comenzi mai mari de 30£. 
Site-ul este https://www.muastore.co.uk/


In concluzie, cumperi de 30£ si platesti doar 15£. Dupa ce iti alegi produsele, introduci codul MUA50, apoi selectezi tara si orasul si alegi transport gratuit. Produsele vin din UK, deci ajung in cateva zile la posta normala, fara alte taxe. Data trecuta cand am dat comanda, produsele au ajuns in 5 zile. Dar, de aceasta data, este posibil sa dureze mai mult, intrucat au avut o cerere de comenzi foarte mare. Promotia este valabila pana joi, 24.01.2013, ora 17 UK. 

Deoarece promotia a fost asteptata foarte mult, site-ul mai prezinta probleme si se incarca greu sau chiar pica din cauza avalansei de cumparatori :)). Cu toate acestea, am reusit sa dau si eu comanda astazi dimineata la ora 8. Cel mai bine este sa comandati dimineata, deoarece site-ul este mai liber. 

SFATURI: - sa folositi un card pe care sa-l alimentati doar cu banii pentru comanda (plus un comision de transformare a banilor din lei in lire) si sa faceti plata prin PayPal, intrucat este mai sigur. Deoarece site-ul intampina probleme, riscati sa aveti probleme cand efectuati plata. Eu folosesc mereu un card doar pentru tranzactii online si il alimentez cu bani numai cand fac comenzi. In general pun banii necesari pentru comanda, plus o marja de eroare de 10-20 lei. Eu am platit astazi la un curs de 5,40 lei (cu tot cu comision PayPal). 
- daca site-ul se incarca foarte greu si pica frecvent, mai bine asteptati pana cand acesta merge bine si nu incercati sa efectuati comanda atunci, deoarece este posibil ca aceasta sa nu fie inregistrata sau sa se inregistreze eronat. 
- daca s-a inregistrat ceva eronat, nu intrati in panica, asteptati sa se incarce site-ul si contactati echipa MUA (www.muastore.co.uk/contact). 
- daca s-a efectuat plata prin PayPal, ati primit confirmare de la PayPal ca s-au retras banii, dar nu ati primit confirmare de la MUA, atunci trimiteti pe www.muastore.co.uk/contact ID-ul tranzactiei prin PayPal si numele complet cu care ati facut comanda. 

Cand a mai fost o promotie, cu 35% reducere si transport gratuit, am profitat si mi-am luat cateva produse, care mi-au lasat o impresie foarte buna, printre care paleta Undressed (un dupa dupa renumita Naked), care isi face treaba foarte bine, are culori frumoase si deosebite, un ruj in nuanta 14 (Bare), care este un nude cremos, care mi se potriveste foarte bine, doua lip boom-uri, unul pentru mine Doin Good, si unul pentru mama It's a Situation, care au un ruj mat si un glos cu sclipici, care merg purtate atat separat, cat si impreuna, un creion pentru sprancene nuanta Brunette, care se potriveste foarte bine cu sprancenele mele (are si o periuta inclusa destul de utila) si un primer, care este acceptabil la pretul care il are. 

Acuma sa va zic ce mi-am comandat de data aceasta:

- Pearl Eyeshadow - nuantele 1, 8, 9, 11, 13, 24, 28 si 30


- Lip Liner MUA - nuantele Red Drama, Brooding Plum si Pink me Up

- Rujuri - Nuantele 2, 3, 7, 13, 14

- Lip Balm MUA - Great Lips, Sweet Kiss, Hot Lips

Intense Colour Eyeliner Pencil - nuantele Turquoise, Royal Blue, Jet Black, Rich Brown, Bright Orange, Forest Green

- Gel liner - nuanta Underground

- MUA Brushes - E4 Eyeliner Brush, F4 Powder Brush, L1 Lip Brush, E5 Eyelash Brush
- MUA pressed powder - nuanta 1


Mai vroiam un mono, 3 pensule si un creion, dar, din pacate, nu mai erau pe stoc. 
Pe voi ce va tenteaza de la MUA? 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate