Cumparaturi diverse: Miniprix (2) - Rochite ♥

miercuri, august 08, 2012

Va spuneam in postarea anterioara ca a inceput sa-mi placa sa comand de pe Miniprix.ro. De data aceasta am profitat de o ocazie super, si anume, reducere 50% la rochite ♥ Cum sa nu dau o comanda? :)) Am urmarit cu interes facebook-ul celor de la Miniprix si am asteptat reducerea, pregatita cu rochitele pe care le doream ♥ Din pacate, multe rochite dragute nu erau in stoc sau nu aveau marimea mea, dar tot mi-am gasit cateva rochite foarte dragute. Dar, cel mai mult ma enerveaza ca nu nimeresc niciodata produse partener :(. De fiecare data cand am comandat un produs partener, nu mi-a fost livrat, deoarece cei de la miniprix nu l-au mai primit de la firma partener. This is not fair :((. Acestea sunt cele mai dragute.

Cand am vazut ca am primit un mail ca vor fi reduceri la anumite ore, am analizat eu bine si m-am prins cam la ce ora vor fi reduse rochitele. Asa ca le-am studiat inainte foarte bine, am cercetat marimile, parerile celor care le-am achizitionat si am pregatit lista :). Este bine sa va ghidati dupa parerile celor care au achizitionat deja un produs de pe Miniprix.ro, intrucat ajuta foarte mult. O rochita este dintr-o comanda anterioara, dar am zis sa o postez acuma, impreuna cu celelalte rochite :). La comanda anterioara am mai comandat o rochita, pe care am returnat-o, intrucat era imensa :)). Iar la ultima comanda, am nimerit o rochita urata de tot, dar nu mai avea rost sa o returnez, intrucat a costat 4,5 lei :)). Va arat la sfarsit ce produse am luat eu si nu corespund sau nu merita. 

Si acuma.....rochiteeee!!!!!

Rochita neagra cu volanase - Shana - Mi-am comandat marimea M si corespunde cu ce scrie pe site. Se aseaza foarte bine, are banda elastica la spate, este foarte frumoasa si interesanta. Nu o recomand pentru un bust generos ;). O gasiti aici.

  

Rochita vaporoasa cu flori - O rochita extrem de frumoasa. Se aseaza mult mai frumos decat se vede pe manechin, este lejera, material placut si subtire. Nu este transparenta. In schimb, are bretelele putin largute, dar o sa-i pun elastic si va fi perfecta! Mi-am luat marimea 34 si o gasiti aici.



Rochita dubla cu flori - Este de la Cache - Cache, are doua fete, o parte cu flori si o partea neagra. A mea are un mic defect la bust (o cusatura gresita). Nu este vizibila, in schimb nu o pot purta si pe partea cu negru. Dar, trebuie sa recunosc ca imi place mai mult cea cu flori, asa ca nu ma deranjeaza defectul respectiv. Se aseaza frumos. Tricoul de pe manechin nu este inclus. Mi-am luat marimea 36 si o gasiti aici


Rochita albastra - Aceasta rochita am luat-o cu 4,5 lei :)) Chiar este draguta si se aseaza frumos. In schimb, pentru mine este buna doar la plaja, fiind destul de scurta. Mi-am luat M si am avut putine emotii crezand ca imi este mare, dar este foarte buna. S-ul imi era sigur mic. O gasiti aici



Rochita in carouri - Cache - cache - O rochita foarte draguta, culori frumoase, se aseaza ca pe manechin. Merge cand este putin racoare afara. Mi-am luat 36 si o gasiti aici


 

Rochita vaporoasa - Cache - cache - O rochita superba! Se aseaza extrem de frumos si o ador, are un material fin, placut si culori calde! Mi-am luat 36 si se aseaza perfect :). O gasiti aici



Rochita lunga vaporoasa - Cache - cache - Si aceasta rochita este superba! Initial am crezut ca imi va fi prea lunga, dar este exact pana la glezne (eu am 1,69 cm inaltime). Se aseaza foarte frumos, culori vii, material placut si lejer. Merge perfect pe aceste calduri insuportabile. Mi-am luat 36 si o gasiti aici



Si acuma sa va prezint cele doua rochite cu care am luat plasa si pe care NU le recomand!

O rochita neagra, care arata foarte bine pe manechin, dar nu inteleg cum :))). Bustul era imens si imi pare rau ca nu am pozat-o, intrucat am returnat-o imediat. Era din catifea si chiar imi placea cum cade pe corp, de la bust in jos, dar nu aveam nici o sansa sa-i modific bustul. Pe site scrie ca la marimea M, bustul era 86, dar cred ca trebuiau sa scrie 186 :))). Sigur si marimea S era mare. NU RECOMAND! O gasiti aici, sa stiti sa va feriti de ea :)). 


A doua rochita, pe care nici nu am returnat-o (a costat 4,5 lei la reducere, nu avea sens sa ma obosesc) are un material foarte prost, bustul este imens si cade urat pe corp. Mi-am luat S. Pe aceasta in schimb, o voi modifica cumva, o fac fusta si o voi purta pe acasa :)). NU RECOMAND! O gasiti aici


 

Cam atata, deoacamdata :) Ce ziceti? Va fac cu ochiul produsele de pe Miniprix? Pe toate rochitele de mai sus am dat in jur de 130 lei. Eu va rocomand cu drag acest site, dar sa fiti atente/atenti la marimi. De asemenea va recomand sa urmariti facebook-ul celor de la Miniprix, intrucat sunt frecvent happy hour cu reduceri dementiale ♥ Daca aveti nevoie de ajutor pentru a face o comanda sau doriti mai multe informatii, let me know ;)

Care rochita va place cel mai mult? Ati mai comandat de pe miniprix.ro sau va tenteaza sa o faceti?
post signature

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Mereu cand ma duc la Bucuresti intru in magazinele Miniprix. Si intotdeauna gasesc ceva. Am si comandat , dar mai bine le cumperi din magazin..le vezi, le probezi.
    Oricum, sa porti cu placere tot ce ti-ai cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu drag! Am si eu o rochita din catifea de la ei si se aseaza f bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti cu placere, sunt tare dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos :) Ma bucur ca este de folos ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos :) au lucruri foarte dragute, dar trebuie sa avem noroc si la marimi sau sa fie pe stoc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos :) Si eu daca as ajunge in Bucuresti m-as duce la magazinul lor, dar cum nu prea am drum la Bucuresti, bine ca exista varianta online :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place mult prima rochita Shana. De fapt imi plac cam toate hainele Shana. Sa le porti cu placere si sa te bucuri de ele.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate