Review: gel de dus Floare de Lotus Yves Rocher

joi, iunie 14, 2012

Aceasta este un mic review la gelul de dus cu floare de lotus de la Yves Rocher. Eu personal, ador gelurile de dus in arome florale, fructate sau delicioase. Iar cele de la Yves Rocher mi-au facut mereu cu ochiul. Pe langa favoritul meu, gelul de dus cu cafea, am dezoltat o atractie speciala si pentru cel cu floare de lotus ♥. 

Acesta miroase delicat, a flori de primavara si te invaluie intr-o mireasma de vis, ca si cum te-ai afla intr-o gradina cu flori, primavara si afara ploua delicat. Te relaxeaza, te cucereste si nu te vei mai putea dezlipi de el.  Este perfect primavara - vara, datorita mirosului deosebit de flori si texturii lejere. 

Pretul este foarte accesibil, 8.5 lei la promotie sau 11.5 lei pret intreg. Si se gaseste in oferte sau pe site-ul online Yves Rocher.

Cu siguranta il voi mai achizitiona pe viitor, pentru ca ma induce intr-o lume de basm, unde zboara zane si fluturasi in jurul meu :). Dar favoriul meu (cel de e primul loc ramane gelul de dus cu cafea ♥ la care voi face review soon)

 Ce ziceti? Va plac gelurile de dus Jardim du Monde?


post signature

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate