Funny: Clipuri nostime cu Lola & Bella, cateii bunicii mele

vineri, iunie 15, 2012


Am zis sa le fac vedete pe Lola si Bella, cateii bunicii mele. Sunt doua bandite foarte jucause si ma distrez de minune de fiecare data cand ma duc pe acolo. Lola este cea mare si neagra, o corcitura de Teckel, careia ii place la nebunie sa sara pe tine, sa te fugareasca si sa te traga de sireturi. Iar Bella, cea micuta si dragalasa, care se urca pe piciorusele tale, si are o fata nevinovata de ingeras, invata numai prostii de la Lola: cum sa sape prin gradina, cum sa chinuie pisica si cum sa te fugareasca prin curte. 

Dar acuma sa va las cu filmuletele sa va distrati putin :))
Urmariti in 720p HD (video-urile sunt filmate cu Canon A1200 - mic, compact dar foarte eficient :)

Off off ce ne mai place sa sapam gradina :)
Imi place de asta mica cat de mult se chinuie ea sa sape, dar si Lola care o scoate din groapa :))

Am zis ca nu am sapat suficient si trebuie sa continuam. :D
Dar orice are o limita si ce se mai enerveaza asta mica la sfarsit :))

Pisica draga, cine te-a pus sa treci pe acolo? Dar mai ales, cine te-a pus sa stai? :))

Ce ziceti? Nu sunt simpatice? :D
♥ Smile, laugh and have a great day ♥
post signature

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Sandra Alexandra15 iunie 2012 la 16:06

    Foarte dragut bloful tau darling! Ma bucur ca de acum te pot urmari prin GFC!
    Te astept pe blogul meu :*

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu 2 catelusi..bine ..un catelus(bichon0 si un dulau..-lup- ii iubesc ff mult!
    de astazi te urmaresc prin gfc Te astept si pe blogul meu daca nu ai poposit pana acum pup
    http://bebicisimamiciperfecte.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. :D :* Eu ma distraz mereu cu ele :))

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate