Review: Crema pentru ten sensibil hidratanta - Avene Hydrance Optimale Riche

sâmbătă, aprilie 28, 2012

Despre crema de la Avene (Avene Hydrance Optimale Riche) v-am amintit si la favoritele lunii martie. Asa ca a venit timpul sa-i fac si un review mai detaliat, avand in vedere ca o folosesc de ceva timp. Trebuie sa recunosc ca sunt fan Avene (am si apa termala de la ei, o crema pentru ochi, dar si un demachiant, carora le voi face review in perioada care urmeaza).

Ce spun ei:
Crema hidratanta pentru piele sensibila, deshidratata, ten uscat si foarte uscat. O crema adaptata pentru pielea uscata si deshidratata sensibila, care functioneaza eficient ca o bariera împotriva deshidratarii. 
Proprietati: formula sa lejera ofera senzatia de catifelare si matifiere a tenului; hidratare intensa si imediata a pielii, cu efect de lunga durata; confortul optim al pielii este castigat. 

Mod de administrare:
Se aplica dimineata si seara, pe fata si pe gat, pe un ten perfect curat. 

Ce spun eu:
Am folosit aceasta crema frecvent in aceasta perioada de tranzitie de la frig la cald. Tenul meu este sensibil la orice schimbare si aceasta crema m-a ajutat destul de mult. Intrucat are o cantitate mica (40 ml) si un pret ridicat, am ales sa o folosesc doar atunci cand am nevoie. - daca imi simteam pielea uscata, sau ma ustura tenul de la vant, sau aveam mici iritatii (am o dermatita de contact care imi provoaca mereu iritatii - chiar si de la telefon, deoarece sunt alergica la metale). Am folosit-o in special seara (sa isi faca efectul peste noapte), dar daca simteam nevoia o foloseam si dimineata. Intra repede in piele si nu este nevoie de o cantitate mare. De asemenea hidrateaza foarte bine (comparativ cu alte creme pe care le-am folosit) si imi calmeaza pielea. 


Puncte tari:
este foarte hidratanta si emolienta
- calmeaza iritatiile si roseata
- nu incarca tenul si nu este grasa
- merge folosita atat seara, cat si dimineata

Puncte slabe:
- cantitate destul de mica
- pretul ridicat

Concluzii:
Este o crema foarte buna daca aveti tenul sensibil si sunteti predispusi la iritatii. Dupa cum v-am zis eu o folosesc doar atunci cand am probleme si dupa cateva utilizari se calmeaza tenul si imi dispare roseata. Imi place mult efectul pe care il lasa dupa aplicare. Este in special recomandata tenurilor uscate si foarte uscate. Tenul meu este mixt si am portiuni care se usuca si ma deranjeaza destul de tare, iar aceasta crema mi-a venit in ajutor mereu. Ce pot sa va spun este ca eu o recomand daca aveti probleme cu tenul, cum am si eu. 
Nota: 10/10
Denumire produsCrema pentru ten sensibil hidratanta Avene Hydrance Optimane Riche
FirmaAvene
Pret: aprox. 70 RON
Gramaj: 40 ml
O puteţi achiziţiona: in special din farmacii.

Ce parere aveti despre marca Avene? 
post signature

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Este una din cremele mele preferate pe care am tot reachizitionat-o. Acum vara folosesc varianta "Legere" care are si factor de protectie si care nu e asa hidratanta. In orice caz e o crema buna, mai buna decat altele chiar mai scumpe pe care le-am incercat. 

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc crema, insa in varianta Legere. Am doua: una de zi cu SPF si de noapte, fara SPF. Le folosesc de circa 5 ani si imi plac mult. 

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cred ca imi voi lua Legere :) Mai ales ca are si factor de protectie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am doi ani de cand folosesc produse Avene si sunt incantata de ele. Urmatoarea pe lista va fi din gama Legere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O am si eu sie buna intr-adevar.,..dar vreau sa stiu daca e vbreo peroblema,eu am 20 de ani..e bine asa nu?

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate