Nail Art: Blue flowers in my heart

sâmbătă, martie 03, 2012

Folosind baza de aici, am incercat sa fac un model, de care nu sunt asa incantata, dar am zis sa vi-l arat totusi. A fost mai mult o incercare sa vad daca mai pot sa fac flori cu petale din pensula subtire, iar florile albe s-au dovedit a fi un esec :)) Repetitia este mama invataturii, asta este clar! Se vede ca nu am mai exersat demult astfel de petale :D. Cred ca revin la one stroke ♥ 





Ce ziceti? Mai bine ma intorc si exersez one stroke, nu-i asa? :D


You Might Also Like

6 comentarii

  1. Multumesc  mult :* Stiu ca uneori sunt prea perfectionista. Ma bucur ca nu am cedat impulsului sa le sterg imediat ce le-am terminat si au rezistat 5 zile chiar :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Camy :* Ai dreptate, ar fi aratat mai finut ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt super ,am sa incerc si eu modelul

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :* Sa-mi arati si mie ce ti-a iesit ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe!! Mi ai facut pofta de unghiute albastre!!!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate