Nail Art - Swatch: Golden Rose 225

vineri, februarie 17, 2012

Va povesteam acuma despre surpriza pe care mi-a facut-o Catalina ♥ Cand am vazut oja Golden Rose 225 m-am indragostit pe loc de ea ♥ are o culoarea perfecta pentru mine. Asa ca m-am gandit sa va arat si voua un mic swatch cu aceasta oja si o propunere de manichiura simplu de realizat si de efect.



Un singur strat nu acopera prefect si este pal

Dar dupa doua straturi situatia se schimba si culoarea este foarte frumoasa :)


Am si o mica propunere :)
Pentru a conferi un strop de sclipici si stralucire, cu un buretel aplicati sclipici pe varfurile unghiilor. Acuma este un model simplu si perfect pentru iarna, nu-i asa?
 (Am folosit Farmasi 87 Si Natty 346)




Ce parere aveti despre Golden Rose 225? Dar despre manichiura cu sclipici? :) Imediat va arat si un model mai complicat pe aceasta baza ;)

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate