Nail Art: Swatch Gabrini Diamond D68 + propuneri cercei asortati cu manichiura

joi, februarie 09, 2012

Dupa cum v-am promis zilele trecute, urmatorul swatch va fi la oja Gabrini Diamond D68. Dupa ce am testat si aceasta oja din gama Diamond, pot spune ca m-am indragostit de ea si vreau sa-mi achizitionez cat mai multe oje Diamond deoarece sunt perfecte: intense, stralucitoare, pigmentate si rezistente ♥ O sa vedeti la sfarsitul postarii ce multe oje frumoase sunt in aceasta gama ♥, precum si cateva propuneri. 

Dar acuma sa va arat unghiutele mele invaluite de oja Gabrini Diamond D68 (my new love ♥)


  


Acuma propunerea mea:

Cum sa asortam manichiura cu cerceii ♥

Prima varianta si favorita mea - cerceii ciclam cu pene :X 

A doua propunere - cercei extra size cu pietricele ♥ 


A treia propunere - pentru iubitoarele de rosu
  

A patra propunere - pentru persoanele mai indraznete 


Cand purtam astfel de cercei trebuie sa avem grija sa nu exageram cu machiajul sau hainele, din contra va recomand culori deschise, fara imprimeuri si machiaj cat mai natural ;)
  

Acuma un strop de stralucire folosind oja de la Catherine Arley ♥ despre care v-am vorbit aici.



Urmatoarele mele achizitii vor fi dintre aceste oje ♥ Voua care va fac cu ochiul? Mie imi plac toate, dar cel mai mult: D53, D64, D63, D52, D56, D57, D60, D69 ♥ Acuma sper sa le gasesc ♥


Ce parere aveti despre Gabrini Diamond D68? Nu este mirifica? ♥ Dar despre propunerile mele? Care pereche de cercei va place cel mai mult? Sa mai includ in articole astfel de propuneri? :*

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate