Cumparaturi diverse: Prima comanda de pe Breslo.ro

vineri, decembrie 09, 2011

Daca tot suntem la categoria achizitii, sa va arat si ce mi-am comandat de pe breslo.ro. Si aici a fost prima mea comanda :). De mai mult timp sunt foarte curioasa de eficienta deodorantelor naturale, de sapunurile handmade si balsamurile de buze 100% naturale. Asa ca am rasfoit site-ul breslo.ro (unde se comercializeaza doar produse facute acasa, naturale, fara iritanti si alte bazaconii, realizate de persoane speciale, care iti confera incredere) si am descoperit-o pe Francesca de la PursiSimplu

Mi-am ales urmatoarele produse:
- deodorant natural cu salvie si tea tree - il folosesc de o saptamana si sunt foarte multumita. Chiar daca transpir, mirosul neplacut nu-si face aparitia. Este eficient pentru mine si ma bucur ca l-am incercat. Il voi folosi in continuare cu multa placere :)


- unguent cu galbenele - 100% natural - acest unguent a fost salvarea mea :D mi-a trecut o iritatie la axila care m-a chinuit foarte mult si din cauza antiperspirantelor ce contin diverse ingrediente iritate nu-mi trecea deloc. dar cu acest unguent de galbenele si impreuna cu deodorantul natural am scapat!!! :D


- Pss..sapun pentru igiena intima 100% natural - delicat si eficient, de 100 ori mai bun decat gelurile care se gasesc prin comert. Deci ma reprofilez pe astfel de sapunuri 100% naturale.

- balsam natural pentru buze Repara Tot - imi place foarte mult acest balsam, este foarte hidratant, delicat si iti lasa o senzatie de prospetime, datorita aromei de menta :)

- balsam pentru buze 100% natural Rasberry Delight - un balsam delicios, cu aroma de zmeura, care ne protejeaza in acest sezon friguros. 


- Francesca a fost foarte draguta si mi-a trimis o mostra dintr-un demachiant, care are o textura delicata si este foarte eficient


Ce parere aveti despre produsele care se gasesc pe breslo.ro? Ce produse sau vanzatori imi mai recomandati? :D Eu o recomand pe PursiSimplu cu cea mai mare placere ;)

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate