Cumparaturi diverse: Comanda Yves Rocher (1)

joi, decembrie 08, 2011

Este pentru prima oara cand am facut comanda la Yves Rocher. Si nu am facut doar o comanda, ci trei, de pe trei nume diferite :). Am profitat de oferta pentru clienti noi, din revista Femeia sau Ok, in care se oferea un parfum Comme une Evidence pentru o  comanda de 29 lei, un luciu pentru o comanda rapida de produse si o borseta pentru o comand de 49 lei. Nu puteam sa pierd parfumul Comme une Evidence deoarece este superb si mi se potriveste de minune :X.

Acestea sunt produsele comandate + cadourile primite :)
 Doar cadourile :D 
Destul de numeroase, nu-i asa? 
Am ales si un cadou surpriza care a costat 9,90 lei, si am primit aceasta cutie superba Riche Creme, care costa aproximativ 100 lei. Multumesc mult Yves Rocher :D! A fost intradevar o surpriza foarte placuta ;) Un cadou perfect pentru mama de Mos Nicolae!

Acuma sa va spun pe rand ce produse am comandat:
Prima comanda (pe numele prietenului meu):
- doua seturi de 3 mini parfumele Secrets d'Essence (Tendre Jasmin - my love :X, Vanille Noir si Iris Noire) in valoare de 24,90 lei fiecare 

A doua comanda (pe numele mamei mele):
- crema de zi delicata Pure Calmille - 17,90 lei - cadou pentru mama
- Gel de dus cu aroma de cafea - 8,50 lei (pot spune ca ador mirosul, avand in vedere ca imi place cafeaua)
- Crema pentru hidratarea intensa a mainilor - 10,90 lei - cadou pentru mama
- demachiant expres pentru ochi sensibili cu albastrele - 19,90 lei (l-am testat deja de 3 ori si este foarte eficient si delicat)

Si a treia comanda (cea de pe numele meu)
- setul de trei mini parfumuri Secrets d'Essence (din nou :) am vrut cat mai multe pentru ca le ador - sunt persistente, miros extraordinar si le poti purta mereu in poseta) - 24, 90 lei
- setul de 3 mini poduse - Apa de parfum Moment de Bonheur 5 ml, Hidratant nutritiv pentru piele uscata 30 ml si crema energizanta de zi bio 15 ml - am comandat acest set in special pentru mini parfum, care este extraordinar) - 19,90 lei
- cadou surpriza - 9,90 lei

Am primit drept cadouri:
- 3 parfumuri Comme une Evidence 50 ml (care a devenit unul dintre parfumurile mele preferate) - un parfum pentru mama si doua pentru mine ;;)
- 3 luciuri de buze - nuantele roz deschis, roz cristalin si ocru deschis (swatch mai tarziu - dar pot spune ca ador consistenta, gustul si culorile) 
- 3 gentute pentru cosmetice Vanity - foarte incapatoare, numai bune pentru calatorii sau depozitat diverse cosmetice :) Una pentru mine, una pentru mama si una cred ca o fac cadou ;)
- 3 mini creme Cure Solutions - Vitalitate 24 ore 15 ml

Pentru 161 lei, cat am dat pe toate cele trei comenzi, ma declar extrem de multumita, avand in vedere multitudinea de cadouri primite :D, in special cele trei parfumuri Comme une Evidence :X

Vor urma review-uri si swatch-uri :) 
Va plac produsele de la Yves Rocher? Care anume? Ati profitat de aceasta oferta? Cred ca este inca valabila si daca vrea cineva ii dau un link unde o poate gasi ;) Ce alte oferte mai stiti de la Yves Rocher

http://www.facebook.com/Lifepassionandbeauty

You Might Also Like

2 comentarii

  1. vreau sa te intreb si eu ceva:-? comenzile sunt puse pe adrese diferite?adica eu daca gasesc o oferta tentanta si vreau sa profit de ea de 2 ori,pot sa pun comanda si pe numele meu si pe al mamei mele, la aceeasi adresa?poate pare cam prosteasca intrebarea dar as vrea sa stiu daca stii ca e posibil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, desigur. Asa am facut si eu, adresa de livrare era aceeasi, doar clientul diferit. ;)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate