Apidermin de poveste

luni, noiembrie 28, 2011


"Avand in vedere ca se aproprie cel mai friguros anotimp al anului, mult iubita iarna, melancolica si de poveste, a venit timpul pentru o mica poveste. Totul a inceput acuma multi ani, cand eu eram un mic bebelus. Parintii mei s-au mutat la oras la o doamna foarte draguta, care a insemnat mult pentru mine. Ea a fost bunica mea din oras si ii spuneam Buia. Aceasta doamna a invatat-o pe mama foarte multe lucruri. Mama fiind mai tanara decat sunt eu acuma, avea mare nevoie de sfaturi. Ea m-a crescut pe mine si a ajutat in educarea mea. Ii datorez foarte mult si nu o voi uita niciodata.

In urma cu cateva zile, am venit acasa cu micutele creme Apidermaliv si i le-am aratat mamei mele. Ea le-a luat, s-a uitat la ele si le-a folosit. Cand a ajuns la crema de fata si a vazut textura acesteia si mirosul delicat s-a adus aminte de un cadou primit acuma multi ani de la Buia. Ce credeti ca era in acel cadou? O micuta crema de la Apidermin. Am stat si mi-a povestit cat de mult i-a placut aceasta crema si cat de mult a insemnat acel cadou pentru ea. M-am emotionat foate mult sa aud ca Buia folosea aceste creme si i-a daruit si mamei mele acest mic secret. Nu mai spun cat de fericita este mama ca are ocazia sa foloseasca crema de fata din nou, dar sa incerce si cremele pentru calcai. 
Acuma cand am incercat si eu cremele, pot spune ca sunt impresionata si inteleg de ce Buia era fidela acestor creme. Imi place textura lor, mirosul si naturaletea acestora. Dar despre asta va voi povesti mai tarziu. 
Va multumesc ca m-ati vizitat si ati citit povestea mea :)"

*Daca vreti sa incercati si voi aceste micute creme, sa va convingeti ca merita cu adevarat, va rog sa ma ajutati cu un mic like si share. Nu este mult, nu este complicat, dar daca ma veti ajuta, voi putea organiza un mic concurs, unde veti putea castiga un set format din crema Apidermaliv pentru ten normal, masca Apidermaliv pentru fata, crema pentru calcaie Apidermaliv cu propolis si crema pentru calcaie cu ulei esential de menta si balsamul pentru buze Apidermaliv* 
Link-ul este acesta: 
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=226954434041465&id=110990542291557 
Intrati pe el, like & share si gata :) Multumesc mult :*
 

  

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate