Review fixativ de par Matrix Vavoom - Freezing Spray

miercuri, aprilie 06, 2016


Bine v-am regasit! Am foarte multe idei, pe care doresc sa le pun in aplicare si spre sa reusesc in acest an. Pentru inceput, vreau sa va prezint cateva dintre produsele descoperite in ultimele luni si care mi-au lasat o impresie foarte buna. Primul produs, care nu m-a dezamagit este fixativul Matrix Vavoom Freezing Spray. Cred ca v-ati dat seama ca ador produsele pentru par si am mereu grija sa cumpar ce este mai bun. In momentul in care m-am decis ca vreau sa am parul rosu, era clar ca o sa trebuiasca sa investesc in produse de calitate, atat pentru ingrijire, cat si styling. Recunoasc ca nu sunt foarte talentata in privinta coafurilor complexe, dar incerc mereu sa am un par ingrijit, dar putinele coafuri pe care stiu sa le fac, vreau sa arate perfect.

De produsele pentru par Matrix am auzit acum multi ani, doar ca nu gaseai produsele lor decat in saloanele de coafura, iar pretul acestora era foarte mare. Pe masura ce au trecut anii, am descoperit lumea online si posibilitatile noastre de a achizitiona ceva de calitate, la un pret accesibil, au crescut considerabil. Asa ca am descoperit comenzile online, atat din Romania, cat si din strainatate.

De cativa ani, insa, am descoperit magazinul online Aoro, unde am gasit cele mai bune preturi la produsele pentru par. Am la activ peste 20 de comenzi pe aoro si nu am intampinat niciodata probleme.
”fixativ

Si uite asa am gasit fixativul Matrix Vavoom Freezing Spray la un pret extrem de mic (28 lei) pentru un produs profesional, destinat saloanelor. Daca stam bine si ne gandim, un fixativ din supermarket costa 12-13 lei 250 ml, dar de pe Internet cumparam unul profesional cu 28-30 lei 500 ml. Chiar daca pare mai greu de manevrat flaconul de 500 ml, dupa cateva utilizari o sa para extrem de simplu.
Se subintelege de ce aleg sa fac mereu cumparaturi online. Mi-am  luat un sampon la 1000 ml, balsam la fel, fixativ la 500 ml si diverse uleiuri pentru par si jumatate de an nu am treaba.

Acum sa revenim la fixativul Matrix. Sa va spun de ce il iubesc. Motivul este unul foarte simplu. Matrix Vavoom este o combinatie intre fixativele Wella Professionals Performance (moderat) si Schwarzkopf Professional Silhouette (super puternic). Daca aleg Schwarzkopf Silhouette  cand doresc sa am o coafura perfect sustinuta, fara niciun fir rebel si Wella Performance cand vreau o coafura lejera, naturala, dar totusi fara sa par electrizat, Matrix pot sa il folosesc in ambele cazuri.


O sa va arat doua poze. In una am avut bucle, care necesitau sustinere si rezistenta de seara pana dimineata, la o petrecere, in conditiile in care am dansat destul de mult si nu doream sa se lase buclele. Iar in al doilea exemplu, nu am facut decat sa-mi indrept parul cu placa, aranjand usor varfurile, iar la sfarsit am aplicat fixativ in ploaie, in timp ce treceam cu mainile prin par, pentru a avea un par drept, dar in acelasi timp, natural, fara fire rebele.

”matrix

Diferenta o face cantitatea de fixativ. Chiar daca aplic mai mult, nu  incarca parul. Se usuca repede, miroase foarte frumos si confera o stralucire placuta parului. De asemenea, parul are volum. Ce pot sa cer mai mult? I just love it! Il recomand cu drag!

Voi ce fixativ folositi cu drag?
Mad@ 

You Might Also Like

4 comentarii

  1. favoritul meu este un fixativ de la L'oreal tot din gama profesionala. :)
    int-adevar produsele profesionale sunt mult mai bune si acum le putem gasi chiar la preturi destul de mici.
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cheery Queen, am folosit si eu de la L'oreal Infinium si mi-a placut. Adevarul este ca se simte diferenta cand folosesti produse profesionale si merita din plin.

      Ștergere
  2. ma bucur ca nu ai avut probleme cu aoro!! si eu comand cu drag de la ei
    ca fixativ elnet e preferatul meu, ofera sustinere fara a incarca firul de par! ma bucur ca ai gasit un produs bun pentru nevoile parului tau!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Irina, ma bucur ca ai gasit si tu un produs preferat! Nu am avut probleme cu aoro si ma bucur ca acolo gasesc produsele pentru par mult dorite♥ De la L'oreal am folosit doar Infinium si mi-a placut. Poate o sa incerc si Elnett intr-o zi.

      Ștergere

Articole apreciate