Review crema hidratanta La Roche-Posay Effaclar H

marți, martie 15, 2016


Anul acesta ne-am hotarat sa petrecem sarbatorile de Paste departe de casa, in doua locuri deosebite – la plaja in Bulgaria si la munte, la cota 2000. O persoana foarte draga noua, ne-a zis ca ne plac extremele si asa este. In ultima vreme a inceput sa ne placa sa combinam vacantele sis a ne bucuram si de plaja si de munte.

Cand am plecat spre Bulgaria, in data de 9 aprilie, vremea era destul de friguroasa si toata lumea ne intreba ce o sa facem noi pe vremea aceasta la plaja? Dar noi eram foarte increzatori si am plecat cu inima plina de optimism. Oricum aveam cazare la un hotel cu all inclusive, piscina interioara, spa, deci aveam ce sa facem si in interior. Desi a foate destul de frig in prima zi, in urmatoarele zile vremea s-a incalzit foarte mult, incat am putut sa facem si plaja. Dupa 3 zile in Bulgaria, la plaja, ne-am indreptat spre Sinaia. Aveam in plan sa urcam la cota 2000, iar sotul meu a fost foarte incantat de vreme si a putut sa schieze pe o vreme excelenta. Eu, in schimb, am colindat zonele din jur, n-am plimbat si am facut multe poze.

Cu toate ca am prins o vreme excelenta in ambele locuri, tenul meu a avut de suferit. In prima zi cand am ajuns in Bulgaria, am stat pe plaja cateva ore, fara protectie solara, fara crema hidratanta, doar cu fondul de ten, asa ca tenul meu s-a iritat de la vant, ma ustura si aveam pete rosii. Salvarea mea a fost La Roche-Posay Effaclar H crema de fata calmanta si hidratanta. Seara am folosit-o, iar dimineata tenul meu si-a revenit. Am continuat sa o folosesc in fiecare seara, iar ziua nu am uitat sa aplic crema cu protectie solara. Cand am ajuns la munte, acceasi poveste, vant, curent, frig, tenul meu fiind sensibil, a fost afectat, dar si-a revenit din nou cu ajutorul acestei creme. Pana acum foloseam Effaclar H  destul de rar, o data la cateva zile, atunci cand simteam ca am nevoie de hidratare.


Se recomanda a fi folosita pentru calmarea tenului dupa folosirea unor tratamente pentru combaterea acneei. Eu am folosit Effaclar Duo, tot de La Roche Posay, o crema care mi-a vindecat cosurile si mi-a uniformizat tenul.

Avand o formula bogata in apa termala La Roche-Posay si Bisabolol pentru calmarea iritatiilor si a rosetii, Effaclar H confera pielii confort si elasticitate.

Crema Effaclar H are o textura lejera, un parfum discret si proaspat si se absoarte foarte repede in piele, fara sa lase urme grase. Este o adevarata placere sa o folosesc. Cel mai important aspect este ca hidrateaza excelent pielea iritata si/sau supusa unor tratamente care usuca pielea.

Daca aveti tenul gras si nu puteti sa folositi o crema intens hidratanta, va recomand una cu o textura lejera, care nu va incarca tenul si nu il va face sa luceasca. Eu am fost foarte multumita de efectele ei, mai ales ca mi-a salvat tenul iritat din pricina vantului.

Voi ce crema hidratanta folositi?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate