Comanda aoro - un parfum incredibil ♥

miercuri, ianuarie 29, 2014

Ce poate sa fie mai frumos decat indeplinirea unui vis? Eu am reusit si mi-am indeplinit un vis frumos si anume primirea parfumului La Vie este Belle de la Lancome ♥ L-am gasit pe aoro la un pret foarte bun (305 lei pentru 75 ml), asa ca nu am rezistat tentatiei si l-am comandat saptamana trecuta. Cand am primit pachetul eram la fel de fericita precum un copil mic care primeste jucaria mult dorita.
Parfumul este minunat si il ador! Auzisem de el de mai mult timp, vasusem si reclama acestuia, care il caracterizeaza perfect, ilustrand-o pe Julia Robers, o persoana sincera, care are un farmec si o stralucire naturala, dar mereu uitam sa-l testez cand ajungeam intr-un magazin cu parfumuri. In schimb, atunci cand am ajuns in duty free in Barcelona, a fost primul parfum incercat. Acel moment a fost decisiv si m-am indragostit iremediabil de el. Pe tot parcursul zborului spre casa m-am gandit la el, la acea minune dulce.

Am pulverizat parfumul atat pe piele, sa vad cum se comporta la PH-ul meu (arome, siaj, persistenta), dar si pe o bratara foarte draga, sa am mireasma acestuia mult timp. Si am avut dreptate, chiar a persistat destul de mult pe bratara mea. Nu mai zic ce frumos mirosea cand deschideam cutiuta cu bratari. Pur si simplu delicios!

Eram convinsa ca il doresc foarte mult, iar acum cateva zile, a intrat in posesia mea. Trebuie sa recunosc ca nu sunt o persoana care renunta usor si atunci cand imi propun ceva, cum am ocazia, imi indeplinesc obiectivul sau dorinta. Este probabil o caracteristica a zodiei mele (sunt berbec) si anume incapatanarea. Uneori este bine sa ne incapatanam sa obtinem ceea ce ne dorim, nu-i asa? 

Revenind la parfum. La vie est belle de la Lancome este un parfum floral fructat, dulce si intens. Nobletea irisului reprezinta ingredientul cheie al parfumului, in inima acesuia rasarind arome de flori de portocal si iasomnie. Compozitia este deschisa de arome fructate de coacaze negre si para, in timp ce la baza este cald si pudrat, datorita amestecului de migdale, praline, vanilie si paciuli. Un parfum dulce, tineresc, vesel, care te binedispune, te face sa zambesti, sa radiezi.

Pe pielea mea este dulce, intens, cuceritor si imi da o stare de fericire. Pur si simplu ma face sa zambesc, chiar si atunci cand am o zi mai grea. Fiind un parfum puternic, trebuie pulverizat foarte putin (doua pufuri si gata), acesta rezistand eroic toata ziua, de dimineata pana seara. Daca aplic pe esarfa, persista zile intregi. Nu este un parfum care va trece neobservat, avand un siaj puternic, fiind remarcat cu siguranta de cei din jur.

Inclusiv designul sticlei te indeamna la fericire. In interiorul unui patrat de cristal este creata o imagine a unui zambet. Cutiuta invaluita in sclipici si banda gri atasata sticlutei, dau un plus de finete si eleganta.  

Romantic si feminin, acest parfum este perfect in sezonul rece, datorita intensitatii acestuia, dar merge purtat si in alte anotimpuri daca este pulverizat cu discretie ♥ Este un manifest adresat lumii intregi despre libertare, gratie si lumina. Viata este frumoasa!

Pe langa acest parfum, am vrut sa imi comand o noua perie Tangle Teezer, deoarece cea veche a suferit un mic accident, perii de pe margine fiind turtiti. Am rezolvat-o eu cumva, decupand ce era turtit, dar nu mai era ca la inceput. Deoarece nu pot sa stau fara Tangle Teezer, mi-am luat una noua si frumoasaParul meu iubeste aceasta perie si nu mai vrea niciodata sa incerce alta. :-) 

Nu uitati niciodata ca: 
La vie est belle! 

Ati incercat acest parfum? Cine il mai adora la fel de mult ca mine?
 Kisses!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Si eu ador acest parfum. Am vrut initial sa il iua din parfumerie insa pe aoro l-am agsit mai ieftin ;)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate