Review: Produse pentru buze Yves Rocher

marți, iulie 30, 2013


Astazi o sa va povestesc despre cateva produse pentru buze de la Yves Rocher. Un ruj rosu incitant, un creion retractabil, pentru o precizie perfecta si un balsam pentru buze delicios. 

Ruj Absolut - Rosu Intens



Fiecare femeie trebuie sa detina un ruj rosu, deoarece acest ruj nu se va demoda niciodata. Banuiesc ca stiti expresia: "When in doubt, wear red", iar rujul este elementul care va poate pune in valoare intr-un mod exceptional. 

Rujul pentru buze Absolut de la Yves Rocher are o culoare intensa, un rosu senzational, de neuitat. Ambalajul este rafinat, elegant si pune in valoare in mod perfect intensitatea rujului. Cu toate ca are o textura cremoasa si hidratanta, rujul este destul de rezistent. 

In acest sezon il prefer pe timp de noapte, la o iesire in oras sau un eveniment, deoarece pe timp de zi, cand sunt caldurile puternice, prefer un simplu balsam de buze sau gloss delicat. 

O poza cu nuanta acestuia gasiti la sfarsitul articolului. De asemenea, pe buze il puteti vedea in acest articol. Il gasiti aici si costa 54 lei (pret intreg). 




Desi nu folosesc foarte des contur pentru buze, atunci cand merg la un eveniment dragut, unde vreau sa imi pun in valoare buzele, aleg sa folosesc un contur pentru o definire perfecta a buzelor si pentru a mari rezistenta rujului. Pentru rujul Absolut de la Yves Rocher, conturul perfect pentru buze este cel retractabil tot de la ves Rocher, nuanta rosu.  
Creionul retractabil are o textura delicata, aluneca usor pe buze, dar cu o precizie perfecta. Il gasiti aici si costa 22 lei (la reducere). 

Sfat: Daca dorim sa conferiti buzelor un efect de volum trebuie sa folosim un contur pentru buze intr-o nuanta identica cu cea a rujului, cu care conturam buzele putin in exteriorul conturului acestora si le umplem cu acelasi creion (astfel se creeaza o baza pentru ruj care ii va mari rezistenta). Aveti grija la trasarea conturului, deoarece acesta este punctul cel mai important. Apoi, cu o pensula pentru buze aplicam rujul cu grija. Pentru un look ireprosabil si pentru a mentine conturul buzelor perfecte, aplicam un corector deschis la culoare pe conturul acestora. Este necesar acest pas in special atunci cand folosim rujuri in culori puternice. La sfarsit fixam usor cu pudra, iar in mijlocul buzelor putem sa aplicam putin glos transparent pentru un efect de extra volum.
Acest truc l-am invatat de la o artista in make-up, si anume Alex ♥. 





La sfarsit am lasat cel mai delicios produs, si anume, balsamul pentru buze cu aroma de zmeura. Cu o nuanta delicata de roz, aroma balsamului este pur si simplu delicioasa. Imi plac foarte mult zmeurele (drept dovada am si in gradina o tufa de zmeura care imi incanta papilele gustative in fiecare vara) ♥. 


Acest balsam pentru buze il gasiti aici si costa 12 lei (pret intreg).  

Swatch-uri: 
Fara blit: Creion retractabil, - rosu Ruj Absolut - rosu intens, Balsam pentru buze - Zmeura

Cu blit: Creion retractabil, - rosu Ruj Absolut - rosu intens, Balsam pentru buze - Zmeura

Aveti curaj sa purtati un ruj rosu intens? 

PS: Nu uitati de oferta online Yves Rocher, care mai este valabila doar astazi si maine: http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2013/07/oferta-online-yves-rocher-iulie-2013.html 

SAU: Puteti profita de oferta valabila tot azi si maine, unde aveti 50 lei reducere la cumparaturi de 150 lei :) Detalii aici.

Sa aveti o zi minunata! 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Am si eu 2 balsamuri de buze de la ei...si un gloss :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum am purtat o singura data asemena culoare pe buze, dar nu se potriveste cu tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca as stii sa port culori intense pe buze :)) . Ultima data cand am avut buzele rosii-roz intens au fost dupa multe saruturi :)) . Balsamul arata dragut , o sa il trec pentru viitoarea comanda :) .

    RăspundețiȘtergere
  4. superba nuanta rujului !

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu mai am inca 2 balsamuri si 3 glosuri :D Balsamurile au un gust yammmy ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici mamei mele nu i se potriveste rujul rosu. Oricum avem o varietate foarte mare de nuante si avem de unde sa alegem nunata perfecta pentru noi ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu un astfel de ruj rosu, e superb :X

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate