Review: Cosmetice Brigitte's Boutique

miercuri, martie 06, 2013


Astazi o sa va vorbesc putin despre cateva produse primite de la Brigitte's Boutique, o firma de cosmetice, care comercializeaza produse la preturi reduse. Unele produse sunt primite la vrac si reambalate, altele sunt testare, dar calitatea acestora este buna, iar preturile sunt acceptabile. 
Am primit de la ei: un fard de obraz Annika Maya mineral, o cutiuta cu sclipici, un pigment Facefront, un sapun natural si un ruj Revlon. 


ANNIKA MAYA Mineral Blush - BURNT ORANGE
Este prima data cand folosesc un fard mineral. Pana acuma am folosit doar paleta cu 10 farduri. Nuanta este Burnt Orange, un orange natural, care se adapteaza frumos nuantei pielii. Textura este fina, pigmentata atat cat trebuie si destul de rezistenta (am plecat dimineata la serviciu si cand am ajuns acasa fardul de obraz era la locul lui). 

Ingredientele sunt: Mica, Sericite, Black Oxide, Red Iron Oxide, Yellow Iron Oxide. 
Este fabricat in SUA, varianta full size are 9 grame si costa 9,50 $.

ANNIKA MAYA Glitter - GRAPEFRUIT
Un sclipici foarte frumos, nuanta Grapefruit, care are irizatii portocalii, rosii si aurii. L-am folosit la o manichiura, dar din pacate nu am pozat-o :(. Dar nu este problema, deoarece mai am o cantitate suficienta sa-l mai folosesc o data, asa ca o sa il vedeti in curand la un model de primavara. A venit primavara, a iesit soarele, deci trebuie sa stralucim, nu-i asa? Cantitatea unei cutiute full size este de 5 grame si costa 7,50$.


FACEFRONT Artistic Pigment - WEEKEND WARRIOR
Acesta este favoritul meu - un pigment care are o nuanta incredibila: un mov cu irizatii albastre, denumit Weekend Warrior. Este pigmentat, superb, rezistent. Cutiuta, desi este mica, o sa-mi ajunga o perioada suficienta. Merge aplicat atat uscat, cat si umed, pentru o culoare intensa. 

Ingrediente: Mica-77019, Titanium Dioxide-77891, Iron Oxides (77499, 77491), Silica,Tin Oxide-778161, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium Aluminum Borosilicate.
Pretul unei cutiute full size este 9,95 $. 

PLANTLIFE Aromatherapy Herbal Soap - TANGERINE GRAPEFRUIT
Un sapun natural, cu aroma de graprefruit, racoritor si revigorant. Nu face spuma, dar curata foarte bine. Nu persista mirosul de citrice dupa clatire. Este potrivit pentru tenul gras, dar destul de bland pentru toate tipurile de piele.


Ingrediente: Aqua (Water), Saponified Olea Europaea (Olive) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Proprietary Blend of 100% Pure Essential Oils. May Contain Organic Spices, Herbs or Earth Clays.
Pretul este de 4,95 $. 

REVLON Super Lustrous Lipstick - TEAK ROSE 445
Pana acuma am mai avut un singur ruj Revlon Super Lustrous, pe care l-am adorat si l-am reachizitionat de 2 ori, deoarece il foloseam intens pana la ultima aplicare (nuanta era Blushing Mauve 460). Nuanta primita acuma este 445 Teak Rose, un roz-burgundy opac, purtabil in orice moment al zilei, atat  la birou, cat si seara in oras. Are o textura matasoasa, cremoasa, hidratanta, iar pigmentatia este foarte buna. Un singur strat este suficient pentru o acoperire opaca. 


Este foarte hidratant, nu mi-a uscat niciodata buzele si are un luciu discret. Ambalajul este rezistent - nu s-a desfacut niciodata in geanta si nu s-a stricat cand l-am scapat pe jos. Rujul nu s-a rupt, cum am patit cu alte marci, ci este destul de rezistent. Pretul este 5,50 $.

Ati incercat produsele de la Brigitte's Boutique? Ce va tenteaza de la ei? 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate