Bine v-am gasit in noul an, 2013!

luni, ianuarie 07, 2013


In primul rand, vreau sa va urez un minunat La multi ani! si Bine v-am gasit in 2013!
A trecut anul 2012, un an in care am realizat multe lucruri, un an ce a avut multe evenimente, un an destul de bun. Acuma ne-am intalnit cu anul 2013, un an care sper sa imi poarte noroc si sa fie cel putin la fel de bun precum cel care a trecut. 
Am avut o mica vacanta, o vacanta de relaxare, avand in vedere programul foarte incarcat din ultimele luni.  Am avut nevoie de odihna, mai ales ca am avut si o mica problema de sanatate, o laringita care nu mi-a permis sa fac tot ce mi-am propus. Dar ma revansez eu imediat ce am ocazia :). De Craciun am petrecut mai mult in familie, iar de Revelion am admirat spectacolul de artificii si o parte din concert. Anul acesta nu am avut nimic special pregatit pentru Revelion.  
Anul 2013 sper sa va aduca si voua tot ceea ce va doriti!

 ...si machiajul meu din seara de Revelion :) in cateva zile va arat si manichiura ♥

Va doresc bun, plin de bucurii si realizari!

You Might Also Like

2 comentarii

Articole apreciate