Produsele favorite din ultimele luni

miercuri, noiembrie 07, 2012

Am incercat sa fac in fiecare luna aceasta postare, dar tot timpul uitam si trecea din nou luna, dar promit ca o sa ma organizez si va voi prezenta lunar produsele mele favorite. Nu de alta, dar poate va inspira :). Pe mine ma inspira mereu astfel de postari. Intrucat nu v-am mai aratat demult produsele favorite pe fiecare luna in parte, am adunat produsele favorite din ultimele luni. Unele s-au terminat deja, altele inca mai rezista. 

Sa incepem cu parfumurile ♥ Dupa o vara de Comme une Evidence (review aici), am inceput toamna alaturi de parfumul So Elixir (review aici) si Moment de Bonheur (un parfum delicat de trandafiri).
Produsele pentru corp si par
- Samponul Nivea Volume Sensation s-a dovedit a fi mult mai bun decat ma asteptam si am terminat deja al doilea tub (review in curand)
- Tot din gama Nivea Volume Sensation am luat si balsamul spuma pentru volum. Un produs interesant, care isi face treaba foarte bine: confera volum, lasa parul catifelat si il descalcesti usor
- Deodorant Mitchum Shower Fresh - isi face treaba foarte bine, daca se usuca bine. Protejeaza bine si persista toata ziua. Este printre putinele deodorante la care nu fac iritatii (din cauza ingredientelor). 
- Hidratant nutritiv pentru corp cu migdale Yves Rocher (review aici) - cea mai intensa senzatie de catifelare ♥
- Gomaj pentru picioare Yves Rocher (review aici) -  picioare fine si rasfatate. Sunt deja la al treilea tub :)
- Crema nutritiva pentru picioare (review aici) - hidratarea optima a picioruselor.

Produse pentru aranjarea parului
- Samponul uscat de la Balea (review in curand). Un produs care m-a salvat de multe ori. Primul produs cumparat dintr-un magazin Dm din Deva. Pacat ca nu construiesc un magazin Dm si in Iasi, pentru ca ar fi perfect ♥
Spray Loreal Tecni.art Hot Style Constructor (review in curand) - il folosesc dupa ce ma spal pe cap si vreau sa ma usuc cu feonul. Are un miros usor barbatesc, care mie imi place, si netezeste foarte bine parul. Are indice de mentinere 3 si confera un volum natural. 
Crema de par Loreal Tecni.art Iron Finish (review in curand) - o folosesc cand imi indrept parul si este perfecta. Trebuie sa pun foarte putin produs pentru tot parul (care este destul de lung si des) si apoi indrept cu placa. Rezultatul este un par perfect drept, fara fire rebele, neted, catifelat, de vis ♥ 
Spray Tigi Rockaholic Groupie Texturizing Spray Pomade (review in curand) - Acest spray il folosesc pentru a oferi o texturare perfecta a parului. Ori dupa ce mi-a indreptat parul pentru netezire si stralucire, ori pentru un look natural, pe parul umed sau uscat cand vreau bucle lejere, sau pur si simplu pentru a imblanzi parul ciufulit :). Mirosul este exceptional ♥ I'm in love with TIGI!

Produse pentru ten
- Masca racoritoare cu menta si ceai verde Purete Vegetal de la Yves Rocher imi lasa pielea neteda si matifiata. 
- Demachiantul bifazic pentru ochi cu albastrele, al doilea cel mai bun demachiant pentru ochi (dupa demachiantul bifazic pentru ochi sensibili tot de la Yves Rocher - review aici)
- Lapte demachiant cu ceai verde si Q10 Cosmetic Plant - numai bun pentru demachierea tenului, cu un miros revigorant si o senzatie de racoare. 
- Crema anti-imperfectiuni La Roche Possay Effaclar Duo - lupta mea impotriva cosurilor si a imperfectiunilor. 
- Gel de curatate La Roche Possay Effaclar - curata tenul delicat si il matifiaza. Impreuna cu crema anti-imperfectiuni fac o echipa perfecta. Am gasit setul crema + gel la un pret foarte avantajos, atat la farmaciile Dona, cat si Sensiblu.
- Gel crema hitratare intensa 24h Hydra Vegetal Yves Rocher - o crema cu o textura lejera, usoara si o senzatie placuta de catifelare (review in curand). 
- Balsam hranitor pentru buze cu zmeura Yves Rocher - o aroma delicioara si o hidratare pe masura ♥

Produse pentru machiat
- Pudra HD Elf - fixeaza foarte bine fondul de ten sau BB cream-ul, lasa pielea matifiata si catifelata
- Bronzer Elf, nuanta Golden Bronzer (review aici), este in continuare preferatul meu. 
- Fond de ten Revlon Colorstay Combination/oily skin nuanta 150 Buff - acoperire perfecta a tuturor imprefectiunilor
- BB Cream Garnier ten mixt/gras nuanta light - singurul BB cream incercat. Isi face treaba bine, nu am multe sa-i reprosez, dar nici nu am incercat alte BB cream-uri ca sa fac comparatii.
- Kitul pentru sprancene de la Elf nuanta Dark - un lit care isi face treaba de minune
- Gloss pentru buze Coleurs Nature Yves Rocher - nuanta roz cristalin (review aici)
- Ruj Elf Essential makeup - nuanta Charming - o nuanta deosebita, care o port cu mult drag ♥
- Ruj Revlon Super Lustrous - nuanta Blushing Mauve 460 - my all time favorite lipstick ♥ o sa-l recumpar mereu!
- Rimel Maybelline The Falsies - cumparat din greseala, dar a fost o greseala fericita! Isi face treaba foarte bine si sunt multumita de el ♥
- Creion pentru ochi Essence I rock gloss eye pencil - nuanta ultra black - Are cea mai intensa nuanta de negru!
- Tus gel pentru ochi Essence - nuanta Midnight in Paris - un negru la fel de intens si rezistent ♥ I love Essence!
- Revlon Matte Eyeshadow - nuanta 001 - un bej deschis delicat
- NYX eyeshadow Baby Pink  - un roz sidefat adorabil 
- Elf fard de ochi duo - Black Licorice - doua nuante potrivite pentru un smokey eyes realizat pe fuga :)

Si acestea au fost produsele pe care le-am preferat eu in ultimele luni ♥
Voi ce produse preferate aveti?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate