Review: Apidermaliv - crema pentru calcaie cu ulei esential de menta

miercuri, ianuarie 18, 2012

O alta crema Apidermaliv care m-a impresionat si o recomand, este...



Ce spun ei: 
Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in timp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta. 50ml

Ingrediente: 

Ce spun eu: 
Am folosit aceasta crema seara, inainte de culcare, iar dimineata pielea calcaielor era vizibil mai fina si regenerata. Tind sa precizez ca nu am calcaie crapate si extrem de uscate, dar pielea este ingrosata si usor descuamata. Din acest motiv am pastrat eu aceasta crema, care este mai light, iar cea cu propolis i-am dat-o mamei mele, intrucat ea are probleme mai mari cu calcaiele crapate.   



Puncte tari:

- pielea calcaielor vizibil mai fina
- cantitatea, desi este mica, va ajunge o perioada suficienta
- ingrediente naturale ♥
- perfecta pentru un masaj al picioarelor

Puncte slabe:
- mirosul - mie personal nu imi place

Concluzii:
Este o crema pentru calcaie, usoara, care isi face treaba bine. Pentru mine este foarte potrivita si o voi folosi si in continuare :). Daca in schimb, aveti probleme cu calcaiele, atunci va recomand si cea cu propolis, care este mai puternic hidratanta. 


Nota: 9,5/10
Denumire produsCrema pentru calcaie cu ulei esential de menta
FirmaComplex Apicol Veceslav Harnaj
Pret: 8,33 RON
Gramaj: 50 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://magazin.complex-apicol.ro/
- din magazinele proprii: http://complex-apicol.ro/contact/filiale.html
- din farmacii sau alte magazine
*produsul a fost primit de la Complex Apicol Veceslav Harnaj


Ati incercat aceasta crema? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate