Review: Apidermaliv - balsam pentru buze

marți, ianuarie 10, 2012

Hello! 
Stiu ca nu am fost prea activa in ultima vreme, dar sper sa ma revansez treptat. Am inceput noul an in forta, cu foarte mult de munca la servici, foarte multe planuri si sperante. Sper sa le duc la bun sfarsit pe toate :). Pentru blog am multe planuri, o serie de postari, review-uri, colectii, noi modele si tutoriale si sper sa va incant cu ideile mele. Sa ne auzim si in 2012 cu bine si va doresc indeplinirea tuturor visurilor in acest nou an!

Pentru inceput voi face cateva review-uri la gama Apidermaliv, o gama care mi-a fost foarte draga. Voi face postari separate pentru fiecare produs in parte, deoarece este mai usor de urmarit si am multe poze de pus :)




Ce spun ei:
- rasfata si repara chiar si cele mai uscate si deshidratate buze;- catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece;- mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp indelungat in timp ce laptisorul de matca; actioneaza impotriva ridurilor;- pielea buzelor este hranita si tratata, dar si placut aromata.
Ingrediente: 

Ce spun eu:

Ce pot sa mai spun? Sunt de acord cu ei. Adevarul este ca acest balsam este unul dintre cele mai bune incercate pana in prezent. De la aroma placuta de citrice, la senzatia de catifelare si protejare a buzele, nu poti decat sa-l adori si sa-l porti mereu cu tine. Nu i-am gasit nici un element negativ. Are o cantitate suficienta de produs (10 ml), pret mai mult decat acceptabil, gust incredibil, iar buzele il adora :). Si sa mai punctam si faptul ca este format din ingrediente 100% naturale? In concluzie merita din plin :) Dupa ce il termin, voi mai lua si altele cu siguranta!





Nota: 10+/10
Denumire produsBalsam pentru buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere
FirmaComplex Apicol Veceslav Harnaj
Pret: 6,32 RON
Gramaj: 10 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://magazin.complex-apicol.ro/
- din magazinele proprii: http://complex-apicol.ro/contact/filiale.html
- din farmacii sau alte magazine
*produsul a fost primit de la Complex Apicol Veceslav Harnaj

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate