Review: Balsamul pentru picioare - Cosmetic Plant

joi, noiembrie 17, 2011

Dupa cum v-am spus, imi plac mult produsele de la Cosmtic Plant. Mi se par foarte accesibile, de calitate, avand o gama variata de produse pentru orice tip de piele. Vor continua review-urile Cosmetic Plant, intrucat, din doua comenzi facute la ei, au fost destul de multe produse care m-au incantat. De asemenea, in cateva zile, urmeaza si review-urile la gama cu Q10 si cafea verde, castigata la giveaway-ul organizat de Anca Pop.

Acuma in schimb, va voi vorbi despre.....



 Balsamul pentru picioare
Ce spun ei: 
"Deseori, dupa o zi cu activitate intensa, picioarele devin grele si obosite. Oboseala picioarelor poate fi combatuta cu ajutorul unei bai calde, care, provocand o vasodilatatie locala, va usura circulatia sangelui si va produce destinderea organismului. Dupa baie, un masaj cu acest balsam emolient, hidratant, bogat in uleiuri naturale de levantica, menta, germeni de greu si salvie inlatura oboseala si reda senzatia de destindere. Se aplica masandu-se talpile, gleznele, gambele si genunchii. Se absoarbe usor, lasa pielea catifelata, instaland o stare de confort si relaxare."
Ingrediente: AICI 
Ce spun eu:
Sunt cu totul de acord cu cei de la Cosmetic Plant. Dupa o zi in care ai mers ore intregi pe jos, sau ai stat in picioare pana a crezut ca nu mai poti, o baie calda si un masaj fac minuni. Acest balsam are o textura foarte usoara, care te racoreste si iti da o stare de bine. Ador mirosul de menta combinat cu levantica si salvie, care ma relaxeaza. Intra foarte repede in pielea, aluneca usor si lasa pielea catifelata. Pe langa faptul ca improspateaza talpile, lasa si o senzatie racoroasa. Deci, ce poti sa ceri mai mult? 


 Se poate observa textura acesteia, pe care eu o consider perfecta pentru un masaj

 Puncte tari:
- senzatie de racoare
- mirosul de menta si salvie care este foarte relaxant
- textura alunecoasa si delicata
- intra repede in piele si o lasa catifelata

Puncte slabe:
- Eu personal nu am gasit nici unul. Este perfecta pentru mine si o voi reachizitiona :)


Concluzie: Acest balsam este ideal pentru mine. Imi place senzatie care o lasa pe piele, textura acestuia si mirosul. Nu am incercat si alte balsamuri pentru piciaore ca sa fac o diferenta. Pana voi gasi altul care sa ma uimeasca, acesta este the best! 

Nota: 10/10
Denumire produs: Balsam pentru picioare
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 9,10 RON
Gramaj: 150 ml
O puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)

- din diverse magazine sau farmacii, plafare

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate