Review: Şampon L'oreal Elseve Arginine Resist X3

miercuri, februarie 19, 2014

În ultimul timp am folosit constant uscătorul pentru păr, precum și placa de întins părul, așa că trebuia să găsesc un șampon care să îmi fortifice părul. După câteva investigații m-am gândit să încerc șamponul fortifiant de la L’oreal - Elseve Arginine Resist x3, un șampon special pentru par fragil, cu tendință de cădere.

Mi-am luat varianta de 400 ml, deoarece am părul lung, pe care-l spăl de două ori pe săptămână și consum suficient produs. Nu m-a dezamăgit niciodată gama de produse pentru păr Elseve, așa că nu am regretat faptul că am cumpărat varianta mare de 400 ml. L’oreal are o gamă variată de produse Elseve, pentru toate tipurile de păr. Pentru rezultate mai bune este recomandat să folosim un tratament complet (şampon, balsam, mască pentru păr) din aceeaşi gamă.

Deoarece conține o cantitate mare de arginină, Elseve Arginine Resist X3 fortifică fibra capilară și o restructurează, căderea părului fiind redusă cu până la 64%. Chiar dacă părul meu are firul mai gros, pe timp de iarnă, datorită folosirii constante a uscătorului de păr, părul meu a devenit mia fragil și a început să cadă destul de mult. Știu că nu este o practică sănătoasă folosirea uscătorului pentru păr și a plăcii de întins părul atât de des, dar pe timp de iarnă nu pot să stau cu părul ud și să aștept să se usuce natural. Am dureri de cap și răcesc foarte repede dacă stau cu părul ud, așa că a trebuit să găsesc alternative care sa îmi ajute părul.

Noroc că am dat peste Elseve Arginine, care mi-a ajutat părul în această perioadă. L-am folosit de la începutul iernii și am observat o îmbunătățire a structurii capilare. Părul a devenit mai elastic și s-a redus căderea parului.

Primul lucru care-l observăm la acest șampon îl reprezintă mirosul excepțional, specific tuturor produselor L’oreal, care se păstrează până a doua zi. Chiar dacă mirosul șamponului nu reprezintă un factor decisiv în alegerea sortimentului, reprezintă totuși un plus.

Textura șamponului este potrivită, nici prea densă, nici prea fluidă. Chiar dacă am părul gras, mi-a curățat foarte bine părul și nu l-a îngrășat mai repede decât trebuia. De regulă mă spăl de două ori pe săptămână și șamponez mereu de două ori, pentru a îndepărta eficient impuritățile.

Un efect foarte frumos al acestui șampon îl reprezintă luciul spectaculos pe care-l are părul după utilizare, care se poate observa și din poza atașată. Ador să am parul strălucitor! De asemenea, îl lasă destul de mătăsos, dar nu îl turtește. Nu suport părul lipsit de volum și lipit de cap. Chiar dacă descurcă părul destul de bine, eu folosesc mereu balsam pentru păr.

Părul trebuie hrănit de la rădăcină, dacă vrem să fie mai rezistent. Nu devine părul mai rezistent dacă ne tundem mai des. Este adevărat că se despică firele de păr și trebuie eliminate, deoarece, dacă nu le tundem la timp, acestea se despică mai tare și trebuie să tăiem mai mult din păr, dar asta nu are nici o legătură cu creșterea părului. Pur și simplu scăpăm de parul uscat, despicat și rămâne cel sănătos.  Aud frecvent astfel de teorii”, care nu au nici o relevanță. Am avut perioade când mă tundeam și o dată la două luni, iar acum mă tund o dată la șase luni, 1 an sau chiar 1 an si jumătate și părul a crescut mereu în ritm normal. 

Ca o ultimă concluzie, am fost mulțumită de acest șampon, deoarece mi-a mărit elasticitate și rezistența părului. Mi-a redus și căderea părului, dar să nu uităm că de multe ori căderea părului poate avea și o cauză internă, așa că trebuie să aveți în vedere și acest lucru. La mine, căderea părului s-a datorat folosirii intense a uscătorului pentru păr. De acum, deoarece m-am vopsit, am căutat un nou șampon specific părului vopsit. Atunci când ne vopsim părul trebuie să avem grijă să folosim produse specifice pentru păr vopsit, dacă vrem să păstrăm culoarea părului mai mult timp.

Ați folosit acest șampon? Cum vi s-a părut?

You Might Also Like

9 comentarii

  1. O să îmi cumpăr și eu șamponul acesta când mi se termină actualul. Mi-aș fi dorit să am și eu un păr des, luuung... Și după ce că am 10 fire în cap mai și cade :)) simte-te norocoasă cu așa păr :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Yarinayarina Yarina19 februarie 2014 la 12:44

    Iubesc gama de sampon Elseve!!!!
    Cu siguranta o sa il incerc si pe acesta:)
    Ai un par foarte frumoss<3 (oare e mai lung ca al meu?:)))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc gama cu arginina ! Am folosit-o un an de zile si am fost foarte multumita iar parul meu fericit ! Acum folosesc gama rosie,insa cu siguranta o sa revin la cea cu arginina ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca o sa il incerc si eu. Parul tau arata minunat. Imi place culoarea. <3 Am o intrebare: Ai in plan sa organizezi un concurs pe blog? Ar fii frumos...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult! Chiar ma simt norocoasa cu asa un par ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inteles ca impreuna cu masca face o treaba si mai buna ;) Sper sa te ajute :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place mult gama Elseve! Nu m-a dezamagit pana acuma :)
    Multumesc frumos! :-* A crescut mult :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult!
    Da, am in plan un mic concurs ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si gama rosie este foarte faina! Am folosit-o si eu acuma ceva timp :)

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate