Review: Crema anti-imbatranire pentru maini cu Q10 si ceai verde Cosmetic Plant

joi, noiembrie 24, 2011

Iar la sfarsit a ramas...

Ce spun ei:
"Prin formula sa special creata, crema protejeaza si hraneste pielea mainilor, aceasta devenind mai ferma si mai catifelata. Complexul bio-activ format din coenzima Q10, extract de ceai verde, uleiuri vegetale de samburi de struguri si germeni de grau, unt de caco si vitamina E, incetineste procesul de imbatranire a pielii, o regenereaza si ii reda elasticitatea. Crema se aplica pe pielea mainilor ori de cate ori este nevoie. Se absoarbe in piele rapid, fara a lasa urme grase. Parfumeaza delicat pielea."
Ingrediente: AICI
 Ce spun eu:
Este o crema usoara, cu o textura alba, vascoasa, dar delicata. Se intinde foarte usor pe maini si le lasa cu o particula fina si catifelata. Are acelasi miros specific gamei, pe care eu il ador, si care ma invigoreaza de fiecare data. Parca mi-ar da energie :) Nu este la fel de hidratanta precum cea din gama cu catina, dar este buna si o recomand persoanelor care vor o crema usoara, ce intra repede in piele. 
Tind sa precizez ca a avut si mama acuma vreo 2 luni crema si i-a placut destul de mult :) 

  Puncte tari:

- Catifeleaza pielea mainilor
- miros placut si revigorant
- ambalaj mai bun decat cel din gama cu catina :)
- prețul accesibil 
- nu lasa mainile grase si intra foarte repede in piele
- senzatie de prospetime si vitalitate

Puncte slabe:
- nu se mentine senzatia de catifelare a mainilor o perioada mai lunga de timp
- nu hidrateaza la fel de puternic precum crema cu ulei de catina


Concluzie: Chiar daca nu hidrateaza la fel de mult precum cea cu ulei de catina, imi place textura ei si faptul ca este o crema usoara. Revin la ideea ca este mai buna vara, decat iarna. Oricum, imi plac majoritatea produselor de la Cosmetic Plant. Stiu ca nu sunt cele mai naturale produse care exista, ca mai au si iritanti, dar ce pot sa spun este ca nu am intampinat nici o problema. Nu mi-au aparut inamici pe fata, din contra tenul este mai curat si mai uniform. Eu personal recomand produsele lor. Mie, personal, imi plac si voi reachizitiona produse de la ei :)  Au un pret foarte bun, varietate de produse, usurinta de achizitionare si o calitate buna.

Nota: 8/10
Denumire produs: Crema anti - imbatranire  pentru maini cu Q10 si ceai verde
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 8,50 RON
Gramaj: 100 ml
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)
- din diverse magazine sau farmacii 
*produsul a fost castigat la giveaway-ul organizat de Anca Pop* Multumesc mult scumpa!

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate