Review: Demachiant delicat pentru ochi sensibili Yves Rocher

miercuri, iunie 06, 2012

V-am povestit in postarea anterioara despre apa demachianta pentru ten si ochi, despre care nu sunt chiar atat de multumita. Acuma sa va vorbesc despre demachiantul pentru ochi sensibili din aceeasi gama. Acesta mi-a lasat o impresie mai buna. Macar descrierea lui este corecta. 

Ce spun ei: 
Demachiantul delicat pentru ochii sensibili :
- Este special creat pentru ochii sensibili și cu lentile de contact.
- Elimină delicat orice urmă de machiaj
- Calmează și oferă senzație de prospețime.
Nu se clătește. Se aplică în zona ochilor cu o dischetă din bumbac


Ce spun eu:
Dupa cum am zis, descrierea acestuia este corecta. Nu promite demachiere dintr-o singura miscare, super eficienta, cum promitea celalalt. Este perfect pentru ochi sensibili. Nu m-au usturat ochii deloc de la el. La fel ca si celalalt calmeaza si improspateaza. Curata delicat, nu dintr-o singura miscare, dar in 2-3 miscari elimina rimelul si creionul. Avand in vedere ca are o textura atat de usoara nici nu ma asteptam sa elimine machiajul asa cum o face uleiul demachiant. Din acest motiv sunt multumita de el. 

Concluzii: Il recomand pentru persoanele care au probleme cu ochii si care nu suporta demachiantele sub forma de ulei sau crema. Dar trebuie sa se tina cont de faptul ca este un demachiant delicat, in consecinta este ptrivit pentru machiaje simple de zi. Un machiaj de seara (fard, rimel, tus, etc.) are nevoie de ceva mai eficient. Iar acest demachiant poate fi folosit in ultima etapa sa elimine tot ce a mai ramas si sa va improspateze. 

Nota: 8.5/10
Denumire produsDemachiant delicat pentru ochi sensibili
Firma: Yves Rocher
Pret: aprox. 20 RON (dar poate fi si mai mic, depinde de oferta)
Gramaj: 125 ml
Il puteţi achiziţiona: de pe site-ul Yves Rocher sau din brosurile Yves Rocher
L-as cumpara din nou? Cred ca da, in special vara


Dar acest demachiant? L-ati incercat? Cum vi se pare?
post signature

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Alina lui Brumarel6 iunie 2012 la 11:20

    eu am o idee preconceputa de care nu scap sub nicio forma: cand vad demachiantul atat de lichid ma astept sa nu indeparteze machiajul. E adevarat ca am incercat doar elmiplant si nivea, dar nu mi-au placut :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Indeparteaza machiajul, dar nu dintr-o miscare. Dupa cum am zis trebuie cam 2-3. Oricum eu il recomand pentru persoanele cu ochii sensibili care nu suporta demachiantul sub forma de ulei sau lotiune.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate